gminne Jednostki organizacyjne
wydatki na administrację
publiczną w 2021 r.
14 167 993 zł
+10,39%
do roku 2020
urząd Miejski w trzebnicy
Dokumenty regulujące pracę Gminy i Urzędu
Statut gminy trzebnica
Statut przyjęty uchwałą Nr VI/102/03 Rady Miasta i Gminy Trzebnica z dnia 26 marca 2003 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Trzebnica z późn. zm.
W 2021 r. Rada Miejska nie dokonała zmian w treści Statutu Gminy Trzebnica.
regulamin organizacyjny urzędu miejskiego
Obecnie obowiązuje regulamin przyjęty zarządzeniem Nr OR.0050.8.2022 Burmistrza Gminy Trzebnica z dnia 12 stycznia 2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Trzebnicy.
W 2021 r. obowiązywały Regulaminy przyjęte kolejno:
zarządzeniem Nr OR.0050.135.2021 Burmistrza Gminy Trzebnica z dnia 30 lipca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Trzebnicy;
zarządzeniem Nr OR.0050.190.2021 Burmistrza Gminy Trzebnica z dnia 1 października 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Trzebnicy;
zarządzeniem Nr OR.0050.202.2021 Burmistrza Gminy Trzebnica z dnia 29 października 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Trzebnicy;
zarządzeniem Nr OR.0050.231.2021 Burmistrza Gminy Trzebnica z dnia 1 grudnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Trzebnicy.
regulamin pracy urzędu miejskiego
W 2021 r. Burmistrz Gminy Trzebnica nie dokonał zmian w treści Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego.
urząd w liczbach
29 910
dokumentów, które wpłynęły do urzędu w 2021 r.
w tym:
5 418
dokumentów dostarczonych do urzędu elektronicznie
33 095
dokumentów, wysłanych z urzędu w 2021 r.
w tym:
624
dokumenty wysłane z urzędu elektronicznie
3 000
spotkań burmistrza z mieszkańcami gminy w 2021 r.
Ponadto, w 2021 r., w Urzędzie Miejskim w Trzebnicy, wydanych zostało 775 zaświadczeń. Aż 92% z nich wydane zostało przez Wydział Architektury i Urbanistyki. Działalność tego działu opierała się również w dużej mierze na wydawaniu decyzji. Jednostka ta wydała 355 tego typu dokumentów, łącznie natomiast w urzędzie wydano ich 606.
W ubiegłym roku, w urzędzie, zawarte zostało również 680 umów. W tym przypadku najwięcej, bo 514, zawarł ich Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.
Jednostką, której działalność w 2021 r. należy także wyróżnić był Wydział Egzekucji i Windykacji. W dziale tym, łącznie przygotowano najwięcej pism urzędowych (4.237), a wśród nich wymienić można m.in.: upomnienia (2.650), tytuły wykonawcze (1.186) czy wezwania do zapłaty (360).
Jednostki Gminne
ośrodek pomocy społecznej
Trzebnica, pl. Piłsudskiego 1
Dyrektor: Ewa Brzegowska
Zatrudnienie w 2021 r.: 36 pracowników
Zakład gospodarki mieszkaniowej
Trzebnica, pl. Piłsudskiego 1
Kierownik: Barbara Szpigiel
Zatrudnienie w 2021 r.: 5 pracowników
zespół administracyjny Placówek oświatowych
Trzebnica, pl. Piłsudskiego 1
Kierownik: Jerzy Trela
Zatrudnienie w 2021 r.: 14 pracowników
Młodzieżowe Centrum Sportu i Rekreacji Trzebnica-Zdrój
Trzebnica, ul. Kościelna 9
p.o. Dyrektora: Janusz Pancerz
Zatrudnienie w 2021 r.: 17 pracowników
Gminne Centrum Kultury i Sztuki
Trzebnica, ul. Prusicka 12
Dyrektor: Barbara Smaś
Zatrudnienie w 2021 r.: 44 pracowników
Spółki Gminne
Gminne Centrum Medyczne Trzebnica-Zdrój Sp. z o.o.
Trzebnica, ul. Kościuszki 10
Prezes: Katarzyna Żmuda-Adamska
Zatrudnienie w 2021 r.: 44 pracowników
Gminny zakład gospodarki komunalnej trzebnica-ergo Sp. z o.o.
Trzebnica, ul. Milicka 23
Prezes: Marta Łopuch
Zatrudnienie w 2021 r.: 62 pracowników
Gminne Centrum Sportu Trzebnica-Zdrój Sp. z o.o.
Trzebnica, ul. Leśna 5
Prezes: Magdalena Ciesielska-Wojda
Zatrudnienie w 2021 r.: 48,6 etatów
Gminny Klub Sportowy "Polonia Trzebnica" Sp. z o.o
Trzebnica, ul. Sportowa 1
Prezes: Andrzej Traczyk
Zatrudnienie w 2021 r.: 3 pracowników